Klubben
Begynder
Bestyrelsen
Kaproning
Diverse

Årets løb i årets løb 2006 - del 1

Sæsonens første løb i Jylland var Paradisløbet i Silkeborg d. 7. maj, en rigtig forårsklassiker. Fra SKK deltog Finn, Kim og Claus. Vejret var relativt imødekommende overfor roerne, uden for megen vind og med en del sol.
Om sit løb siger Kim:
Jeg fik sådan set en ganske hæderlig start, men desværre startede en af mine konkurrenter meget bedre, ja jeg vil nærmest påstå, at han var den bedst startende af alle, med Claus på hængeren, for øvrigt. Den hurtige starter tabte dog pusten og faldt tilbage gennem feltet, men desværre skulle det vise sig, at han holdt så megen fart i båden at jeg aldrig nåede op. Nå, men jeg havde efter starten fundet ind i en gruppe som jeg så lå og hyggede mig med, under resten af løbet. På et tidspunkt nåede Finn også op - det var helt sjovt. Jeg lå jo til en 2. plads, som ikke var i fare, så jeg kunne egentlig tage det med ro. Selvfølgelig ville jeg gerne op til min konkurrent foran, men jeg kunne mærke, at kræfterne til at gå selv, ikke var til stede, så jeg måtte blive i gruppen. Som et plaster på såret, kunne jeg dog spurte fra Finn til sidst. Jeg fik en medalje for 2. pladsen.

Jerry Cornelius, eliteskribent for Søsprøjt.